loading...
خرمشهر کیدز
خرمشهر کیدز بازدید : 118 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

گرگه میره دم خونه شنگول منگول در میزنه یه دفعه خرسه گریه کنون میادبیرون میگه: بابا تو مارو کشتی الان اینا ۲۰ ساله از اینجا رفتن ! ولمون کن دیگه ! گرگه میگه : خیلی بیشعوری برات نذری آوردم !

.

.

.

حیف که من ترم آخرم وگرنه تصمیم گرفته بودم از ترم بعد بخونم

 

.

.

.

تو هر زمینه ای خر شدیم ، به جز “خرپولی” !

.

.

.

دقت کردین تو همه فیلما نگهبان ها مشغول خوردن هستن و دزدا براحتی اونا رو خلع سلاح میکنن ؟! آخه چرا ؟!

.

.

.

از امتحان برمیگردیم ، بابا مامانمون میپرسن چطور بود ؟ میگیم عالی بود قبول میشم ! میگن لاف نزن راستشو بگو ! بعدش میگیم افتضاح بود خراب کردم ؛ میگن مسخره بازی درنیار راستشو بگو ! ما باید به کدوم سازشون برقصیم ؟

.

.

.

یه سری آدما هستن که وسط امتحان بهت میگن فلان سوال رو برسون، تو هم با هزار مشقت جواب اون سوال رو بهش میرسونی بعده اینکه جواب سوال رو مینویسه بهت میگه مطمئنی درسته؟ ای کاش مجازات قتل اعدام نبود ! اون موقع بهش نشون میدادم جواب سواله درسته یا نه !

 

.

.

.

شما یادتون نمیاد : تو دبستان سر کلاس وقتی گچ تموم میشد ، خدا خدا میکردیم معلم به ما بگه بریم از دفتر گچ بیاریم !

.

.

.

برادرزادم اومده خونمون مهمونی بهش میگم میگو گرفتم سرخ کنم بخوریم اگه باز سیر نشدی یه پیتزایی خوب میشناسم می برمت اونجا برگشته میگه عمو خیلی گدایی ! چرا برام فلافل نمی گیری ؟

.

.

.

پیراهن تازمو با کلی ذوق و شوق به بابام نشون دادم ، میگه مبارکه عین رو بالشیای خدا بیامرز مادربزرگمه !

.

.

.

تو این سریالها بچه شون کار بد که میکنه، میگن برو تو اتاقت بیرون هم نیا ما بچه بودیم اتاق نداشتیم، به خاطر همین میگرفتن مثل … کتکمون میزدن ….

.

.

.

به بابام میگم خوب ماهی ۴۰هزار تومن یارانه ی منو میخوری به روی خودتم نمیاریااا برگشته میگه حاضرم ماهی ۴۰۰ تومن بدم ریختتو نبینم !! فک کنم منو توی زنبیل از روی آب رودخونه برداشتن !

.

.

.

شما یادتون نمیاد ، خط فاصله هایی که بین کلمه هامون میذاشتیم یا با مداد قرمز بود یا وقتی خیلی میخواستیم خاص باشه ستاره می کشیدیم !

.

.

.

تازگی به این نتیجه رسیدم که، من از اول هم به جای کودک درون یه پیرمرد درون داشتم که نذاشت بچگی کنیم …!

.

.

.

به یارو میگم از اینجا چطوری میشه برم میدون ونک ؟ میگه باید بپرسی ! بهش گفتم به نظرت الان دارم آفتاب بالانس می زنم ؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرمشهر کیدز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,296
  • بازدید ماه : 1,555
  • بازدید سال : 13,176
  • بازدید کلی : 241,981
  • کدهای اختصاصی
    خرمشهر کیدز