loading...
خرمشهر کیدز
خرمشهر کیدز بازدید : 125 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

.

ما منتظر تو ایم و تو منتظری¤از سختی انتظار خود با خبری¤یک جمعه ی دیگر سپری گشت و نگشت¤هجران تو ای صاحب جمعه،سپری.

. .

“اللهم عجل لولیک الفرج”

.

.

.

باور کن من هرگز لایق دوستت دارم های تو نبودم ؛ ملتمسانه از تو میخواهم : دوستت دارم هایت را به کسی بگویی که لایق دروغهایت

باشد …

.

.

.

مامان بزرگم خیلی مریض بود و در ضمن دکتری که همیشه میره پیشش مطبش باز نبود ؛ خلاصه به هزار زحمت راضیش کردیم بره پیش

یه دکتر دیگه !

وقتی رفتیم داخل ، معاینه که تموم شد مامان بزرگم گفت : آقای دکتر یه چیزی بنویس فعلا خوب بشم تا چند روز دیگه برم پیش یه دکتر

درست حسابی !

۱۰سال درس خوندشو شست مثل رخت پهن کرد رو بند !

.

.

.

دقایقی پیش مامانم سراسیمه اومده تو اتاقم میگه یه بسته گوشت از فریزر گم شده تو برنداشتی ؟

خو مادر من ، من گربه ام ؟ درنده ام ؟ چی ام ؟ که فکر کردی یه بسته گوشت خام و یخ زده رو میتونم برداشته باشم ؟

همراه بی کس

.

.

.

هیجوقت…هیجوقت کسی را با تمام وجودت دوست نداشته باش.یک تکه از خودت را نکه دار برای روزهایى که هیجکس را به جز خودت

ندارى…

همراه بی کس

.

.

.

به شادی مردم اعتماد مکن برف ؛ تا می باری نعمتی ، چون بنشینی به لعنتشان دچاری !

همراه بی کس

.

.

.

غمگینم همانند پرنده ای که به دانه های روی تله خیره شده و به این فکر میکند که چگونه بمیرد ؟ گرسنه و آزاد یا سیر و اسیر …

همراه بی کس

.

.

.

هرکه آید گوید :

گریه کن ، تسکین است

گریه آرام دل غمگین است

چند سالی است که من میگریم

در پی تسکینم

ولی ای کاش کسی می دانست

چند دریا بین ما فاصله است

من و آرام دل غمگینم

همراه بی کس

.

.

.

خدایابس است دیگر..من غلط کردم آن روز که بهت گفتم:”خدایامنو به حال خودم بگذارمیخواهم زندگی کنم”خدایا هرکاری میخواهی

بکن،امادوباره مرا بغل کن!

.

.

.

چهـ پشتـــکار شگـرفــی!هنــوز در قفســم،هنـــوز هســتمـ .. واز رو نمـــیرود نفــــسمـ . .

“ب لیلاجون-کوثرخانم-حمیده جون-عصمت گل-مهتاجونی”

.

.

.

خدای من خداییست که اگرسرش فریاد کشیدم،به جای اینکه بامشت به دهانم بزند باانگشتان مهربانش نوازشم میکندو میگویدمیدانم

جزمن کسی نداری!

-خدایا..شرمنده ام!

.

.

.

فرداکه بشه کودک نداشته ام رابغل میکنم وتو رانشانش خواهم داد،وبابغض بزرگی خواهم گفت:ببین…ببین درتمام رویاهایم اوپدر توبود!..

.

.

.

به سلامتی همه رفقایی که نه دنیاعوضشون میکنه،نه من بادنیا عوضشون میکنم!

“سلامتی همه دوستای راد”

.

.

.

به سلامتی کلاغ قصه هاکه خسته راهه وهیچوقت به خونش نمیرسه!

.

.

.

به سلامتی مامان وبابام که ازبچه شانس نیاوردن..

.

.

.

نبودنت طعم تلخ اسپرسومیدهد..

.

.

.

به بعضیاباید گف:ادا در میاری یا واقعا اسکولی؟!

.

.

.

روزه ام راوقتی میشکنم که نگاه تو،لبخند رااذان گفته باشد!

.

.

.

سرعت اینترنت خیلی بالارفته،از مسئولین محترم خواهش میکنم رسیدگی کنن،من یکی که عادت ندارم!

خخخخخخخخ

.

.

.

سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیابریم بیرون،فقط یک کلمه میگه: ساعت چند؟؟

.

.

.

اگه هرلحظه صدای موسیقی روکم میکنی،که مطمئن بشی براتsmsاومده یانه؟به گوشت شک نکن،ب دلت شک کن دلت تنهاست!

.

.

.

خدایا…میدانم خالی ازتقصیرنیستم!اما میخواهم ازاینکه مرادر هرحال دوست داری،تشکرکنم!

.

.

.

شایدچشمهای مانیاز داشته باشندکه گاهی بااشکهایمان شسته شوند،تا بار دیگرزندگی رابانگاه شفاف تری ببینیم!

“ب رهایی خوشکلم-نفس جونم-تنهاترینم- سارایی”

.

.

.

خداااااا “تنهاست”

گاهی…یادش کن!!!!!!!

.

.

.

تیغ روزگارشاهرگ کلامم راچنان بریده که “سکوتم”بند نمى آید!

هانیه جونم خییییلی برات ناراحتم،بخدا کلی غصه خوردم!دعامیکنم خدابهت صبر وآرامش بده،عسیسم مطمئن باش خداهواتو

داره.منوتوو غم خودت شریک بدون!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرمشهر کیدز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 11,695
  • بازدید کلی : 240,500
  • کدهای اختصاصی
    خرمشهر کیدز