loading...
خرمشهر کیدز
خرمشهر کیدز بازدید : 136 پنجشنبه 02 مرداد 1393 نظرات (0)

صدا میکنم ” تو ” را !

این ” جانی ” که میگویی ، جانم را میگیرد !

نزن این حرف ها را !

دل من جنبه ندارد . . .

 

 

به پای هم پیر شدیم …

من ، و خیال تو !

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه میشود

عقربه ها دوتا یکی میپرند

اما همین که میروی…

تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم

جانم را میگیرند ثانیه های

بی تو……

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

بیهوده تحریمم نکن

من ایرانی ام

برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد . . .

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

تنهایی

چیزهای زیادی

به انسان می آموزد

اما تو نرو

بگذار من نادان بمانم . . .

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

آرام بگیر دلم …

تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده”

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

ازکسانی که همه چیز را محاسبه می کنند بترس

وهرگز قلبت را در اختیار آنها نگذار

آنها حساب عشقی که نثار تو می کنند را نیز دارند

و روزی آن را با تو تسویه میکنند!

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

تمام نیمکت های این پارک ۲نفره اند

بی خیال به درخت تکیه میدهم . . .

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

درد داره

یکی میشه همه ی زندگیت !

ولی …

هیچ جای زندگیت حضور نداره …

 

مجموعه اس ام اس های عاشقانه -سری پنجم

 

با تو ام رفیق!

اگر نمی توانی

به قلب من

برگردی

پس مرا

از قلب ات برگردان . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خرمشهر کیدز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,291
  • بازدید ماه : 1,550
  • بازدید سال : 13,171
  • بازدید کلی : 241,976
  • کدهای اختصاصی
    خرمشهر کیدز